Typy servisních smluv SLA

1. Standardní servis (BEZ SMLOUVY) - 0,- Kč

  • BEZ SMLOUVY, bez poplatku, bez garance 
  • Zákaznická linka (e-mail, formulář) pouze na hlášení poruch, reklamace (v pracovní době) 
  • Standardní servis (v servisním středisku) lze objednat přes kontaktní formulář: www.qpos.cz/kontakty
  • Všechny úkony se řídí platným ceníkem: www.qpos.cz/cenik

2. Servisní smlouva telefonní support - 1 000,- Kč/měs./pokladna

  • Se smlouvou a měsíčním poplatkem
  • Standardní servis (v servisním středisku) lze objednat přes kontaktní formulář
  • Garantovaná telefonní zákaznická linka v pracovní době (Pondělí až Pátek: 8:00 - 18:00)
  • Počet telefoniích hovorů v ceně smlouvy 5x/měs - 5 x 1 hodina.
  • Každý další hovor 450,- Kč/hod (je účtována každá započatá hodina)

3. Servisní smlouva telefonní support nonstop - 2 000,- Kč/měs./pokladna

  • Se smlouvou a měsíčním poplatkem
  • Standardní servis (v servisním středisku) lze objednat přes kontaktní formulář
  • Garantovaná 24 hodinová telefonní zákaznická linka NONSTOP 24/7/365
  • Počet telefoniích hovorů v ceně smlouvy 10x/měs - 10 x 1 hodina.
  • Každý další hovor 450,- Kč/hod (je účtována každá započatá hodina)
  • Možnost pomoci na dálku, přes vzdálenou plochu počítače
  • Pravidelné update software zdarma
  • Závazně objednat servisní smlouvu

4. Servisní smlouva ON-SITE - 4 000,- Kč/měs./pokladna

  • Se smlouvou a měsíčním poplatkem
  • Garantovaný servis do 24 hodin
  • ON-SITE servis vykonávaný v místě určeném zákazníkem v rámci České republiky
  • Garantovaná 24 hodinová telefonní zákaznická linka
  • NEOMEZENÝ POČET telefoniích hovorů, NEOMEZENÁ DOBA telefoniích hovorů
  • Pomoc na dálku, přes vzdálenou plochu počítače
  • Pravidelné update software zdarma
  • Závazně objednat servisní smlouvu

5. Servisní smlouva ON-SITE NONSTOP - 8 000,- Kč/měs./pokladna

  • Se smlouvou a měsíčním poplatkem
  • Garantovaný ON-SITE NONSTOP servis do 12 hodin
  • ON-SITE NONSTOP servis vykonávaný v místě určeném zákazníkem v rámci České republiky
  • Garantovaná 24 hodinová telefonní zákaznická linka
  • NEOMEZENÝ POČET telefoniích hovorů, NEOMEZENÁ DOBA telefoniích hovorů
  • Pomoc na dálku non-stop (24 hodin denně)
  • Připojení zařízení na NOC pracoviště QPOS - vzdálený non-stop dohled zařízení
  • Pravidelné update software zdarma
  • Pravidelná kontrola systému (1x ročně)
  • Servis v servisní středisku zdarma
  • Výjezd na servis k pokladně, kdekoli po ČR: 6x ročně zdarma
  • Závazně objednat servisní smlouvu

6. Servisní smlouva ON-SITE NONSTOP VIP - 16 000,-Kč/měs./pokladna

  • Se smlouvou a měsíčním poplatkem
  • Garantovaný ON-SITE NONSTOP servis do 4 hodin
  • ON-SITE NONSTOP servis vykonávaný v místě určeném zákazníkem v rámci České republiky
  • Garantovaná 24 hodinová telefonní zákaznická linka
  • NEOMEZENÝ POČET telefoniích hovorů, NEOMEZENÁ DOBA telefoniích hovorů
  • Pomoc na dálku non-stop (24 hodin denně)
  • Připojení zařízení na NOC pracoviště QPOS - vzdálený non-stop dohled zařízení
  • NONSTOP kontrola funkčnosti zařízení operátorem, v případě výpadku zařízení je vyslán technik
  • Garantovaný výjezd i mimo pracovní dobu
  • Pravidelné nové analýzy zákaznických dat zdarma
  • Zajištění spotřebního zboží přímo na provozovnu zákazníka 
  • Pravidelné update software zdarma
  • Pravidelná kontrola systému (12 x ročně)
  • Pravidelný garanční servis ON-SITE každých 30 dní
  • Servis v servisní středisku zdarma
  • Výjezd na servis k pokladně, kdekoli po ČR: 12x ročně zdarma
  • Závazně objednat servisní smlouvu

 

* Platební období servisní smlouvy je vždy jeden rok.
**  Všechny ceny jsou v Kč bez DPH, pokud není uvedeno jinak.
*** Pokud není určeno servisní smlouvou jinak, všechny ceny se řídí platným ceníkem: www.qpos.cz/cenik